海阔天空 連日堅持「和你 Lunch...

連日堅持「和你 Lunch」  David :仲有一啖氣都會出嚟

239

反送中運動已經持續了一年,近日香港各區繼續有「和你 Lunch」等行動,不過部分活動參與者稀少,甚至只有數人參與。不論人數多寡,近日的「和你 Lunch」都總會見到學生 David 的身影。David 今日向《立場新聞》指,警察的截查專門針對經常「上鏡」的市民,「佢想嚇我哋,等我哋唔再出嚟,但係我唔會俾佢嚇到。仲有一啖氣,我都會繼續出嚟」。

今日有網民發起「6.12 前夕終極大集氣和你 sing」行動,呼籲市民毋忘 612,有近 10 名市民到場高呼「612 金鐘見」的口號。今午在「和你 Lunch」行動被截查的 David,下午亦再趕赴金鐘參與「和你 Sing」。

在過去的「和你 Lunch」行動,不難發現 David 的身影。頻繁參與行動的 David,更被誤以為是活動搞手,被稱為「Lunch 哥」。他澄清,自己並非活動搞手,參與行動只望維持運動熱度,並宣傳日後的行動,「希望多啲人知道發生咩事,所以只要(行動地點)係地鐵沿線,我都會去,把握機會,去到就去」。

不過,近來「和你Lunch」行動,參與人數零星,往往只有 David 和數名市民參與。David 表示,自己並不介意參加人數稀少,「當然希望多啲,但少人都唔介意」。少人參與,David選擇跟聲嘶力竭地帶叫口號,「希望叫醒更多人」。

教育局局長楊潤雄昨(10日)向全港的中小學校長發信,指學校應勸止學生罷課或在校內作政治表態,更稱若學生屢勸不改就應訓輔及懲處。David 認為,學生有作政治表態的自由,楊潤雄不會就此得逞,「唔使旨意,我一定唔會俾佢洗我腦」。他重申,就算學校就此作出懲處,他亦不會放棄參與行動,「我就算係俾學校處罰,都一定比其他前線抗爭者少,我唔會驚個少少處罰。」

留言

Please enter your comment!
Please enter your name here